نظرخواهی

نظرات شما:تجربه خرید از سایت های لیزینگ فرهنگیان

سایت های لیزینگ فرهنگیان مجموعه ای هستند که امکان خرید قسطی با توجه به بسته های تسهیلاتی که در مبالغ متفاوت و سررسید های مختلف ارائه می شود را به فرهنگیان می دهند.

میان مطلب

این صفحه از سایت امور اداری اختصاص به نظرات و تجارب خرید شما از سایت های لیزینگ فرهنگیان دارد.

لطفا از قسمت نظرات تجربه های خود را با کاربران سایت امور اداری به اشتراک بگذارید.

توجه داشته باشید ایجاد این صفحه به معنی تایید یا رد کیفیت خدمات ارائه شده از سایت های لیزینگ نمی باشد و صرفا با توجه به سوالات متعددی که فرهنگیان در مورد خرید از مجموعه های لیزینگ دارند ایجاد شده است تا تجربیات شما بتواند راهنمای خرید های بعدی باشد.

سایت امور اداری

فرهنگیان عزیز برای اطلاع از جدیدترین اخبار موثق آموزش و پرورش،رتبه بندی و احکام فقط کافیست در کانال ایتا ما به آدرس زیر عضو شوید:

برای عضویت در کانال ایتا ما  اینجا کلیک کنید

 

کانال کارگزینی در ایتا
نمایش بیشتر

‫12 دیدگاه ها

  1. با سلام و خدا قوت خدمت همگی انسان های شریف
    ما فرهنگیان با این حقوق کم محتاج نان شب نباشیم باید کلاهمان را بندازیم بالا.من‌خودم بشخصه کم میارم خداوکیلی.برای اینکه۱گوشی واسه پسرم بخرم از اداره وام میگیرم.۳سال بعدش که وام تصفیه شد دوباره وام میگیرم ۱کولر میخرم مثلا…نمیدونم وقتی بچه هام بزرگ شدن چطور خرج دانشگاه بدم.چطور نیازهاشون رو برطرف کنم.واقعا مسیولین بجای این کارها بفکر افزایش حقوق فرهنگیان باشند.که راحت از هرجایی خواستند مایحتاج خود را تهیه کنند.ممنونم از شما عزیزان

  2. باسلام
    کیفیت اجناس شرکت لیزینگ خیلی پایینه و قیمتشون برعکس خیلی بالا …تازه محدود هم هستن ..خواهشا جنس با کیفیت برای فرهنگیان بیارید…

  3. سلام به همه همکاران فرهنگی
    چند مورد رو در مورد لیزینگ فرهنگیان عرض می کنم:
    1- این شرکت خصوصی با سرمایه فرهنگیان احداث و راه اندازی شده اما هیچ گونه منفعتی برای فرهنگیان نداشته و ندارد که در ادامه برخی از دلایل شو عنوان می کنم.
    2- تنوع محصولات در سایت لیزینگ فرهنگیان بسیار پایین هست.
    3- اکثر کالاها برندهای ناشناخته است و کیفیت محصولات عموما پایین هست.
    4- مبلغ خرید نقدی نسبت به بازار بسیار بالا هست و چه بسیار فروشگاه های کوچک و بزرگ دیگری که گزینه های بهتر و بیشتری برای فروش دارند ( یعنی هم تنوع و کیفیت کالا بالاتر هست و هم گزینه های خرید نقدی و اعتباری شون از لیزینگ فرهنگیان بهتر هست. )
    5- ضعف بسیار شدید در سیستم خرید اعتباری، معرفی محصول در سایت، پاسخگویی نسبت به سئوالات کاربران وجود دارد.
    6- مثلا یک کالایی مثل موبایل علاوه بر اینکه تعداد برند و مدل محدود هست یه ضعف دیگه ای هم که دارد این است که دو گروه موبایل برای فروش هست، یک گروه زیر 5 میلیون تومان و گروه دیگر بالای 50 میلیون تومان. گوشی میان رده 10 تا 20 میلیونی هم اصلا وجود ندارد. یا مثلا کولر اسپلیت تنها یک مدل هست که اون هم واقعا ناکارمد هست، یعنی به درد سرمایش یک اتاق می خورد. اصلا نیازسنجی صورت نگرفته و معلومه که کالاهای ته انباری فروشگاه ها رو که هیچ کس نخریده گذاشتند توی سایت لیزینگ فرهنگیان.

    یک پیشنهاد هم برای اندک مسئولان دلسوز آموزش و پرورش دارم که واقعا قصدشون کمک به فرهنگیان هست:

    بجای اینکه چند محصول غالبا بدرد نخور را در سایت ناکارمد با مدیریت ضعیف به صورت اقساطی به فرهنگیان بفروشید، یک کارت اعتباری به فرهنگیان متقاضی بدهید که بتوانند از هر فروشگاهی در سراسر ایران هر محصولی رو که خواستند به صورت اقساطی بخرند. البته سود اقساط هم همون مقدار متعارف باشد که نسبت به تورم اعلامی بانک مرکزی تعیین می شود.
    حالا خود فرهنگی محترم تصمیم می گیرد که با اعتباری که در اختیارش هست چه کالایی رو تهیه کند. شمای مسئول محترم تلاش کنید این اعتبار رو ایجاد کنید و دایره اون رو افزایش بدهید.

    با تشکر از ادمین محترم سایت بخاطر نشر این نظر

  4. قيمتها بسيار بالاتر از بازار هستند همان محصول رو از كارخونه با قيمت پايين تر ميشود قسطي خريد

  5. سلام همکاران گرامی
    خودتون رو خسته نکنید
    همیشه هر طرحی رو اداره بزاره و بحث قرعه کشی و لیزینگ باشه تمام سهمیه برای مناطق شال و تاکستان خواهد بود و هیچ وقت علت این کوتاهی را بیان نمی کنند وگرنه سایت و این اطلاع رسانی ها فقط برای اینه که بگن ما کارمان را به نحو احسنت انجام دادیم

  6. با سلام. قیمت نسبت به بازار ۲۰ درصد فاصله داره و ۱۸ درصد هم سود از فرهنگیان گرفته میشه یعنی عملا ۳۸ درصد اضافه از بر قیمت واقعی از ما گرفته میشه.

  7. سلام من تاحالا خرید نداشتم ولی تاحالا‌که‌بررسی‌کردم‌تنوع‌محصولات‌خیلی‌کمه‌مثلا‌یخچال‌ولوازم‌برقی‌طلا‌اصلا‌خوب‌نیستند‌
    واجرت‌خیلی‌بالاست‌نسبت‌به‌طلا‌فروشی‌ها‌
    کلا محصولاتش نسبت‌به‌فروشگاههای‌دیگه‌
    خیلی‌زیاده

  8. درود و عرض ادب
    اگر مقدور است، برای هر استان یک سایت جداگانه خرید در نظر گرفته شود که همکاران گرامی با مشکلات کمتری روبرو شوند هم اینکه برای محصولات سهمیه بندی بشود و همین که همکاران بهتر و سریع‌تر به محصول خود برسند.

    1. من پارسال لبتاپ خریدم هم قیمت نسبت به بیرون خوب بود هم سودش بالا نبود
      خیلی راضی بود

  9. باسلام
    قبلاً خرید از این شرکت خوب بود الآن نه،اولین مورد تنوع کالا کمه اگرهم تنوعی داره سریع تموم میشه و دوباره شارژ نمیشه
    دومین مورد قیمت ها که نسبت به بازار بالاست در بیشتر دسته بندی ها چه لوازم خانگی چه کالای دیجیتال
    و مورد آخر توضیحات روی محصول خیلی ضعیفه و کامل نیست
    امیدوارم مواردی که عرض کردم رفع بشه،با تشکر

  10. سلام
    در لیزینگ فرهنگیان پاسخگویی صفر ،بسیار بد
    همه نظراتی که در سایت چک کردم .گویای عدم پاسخ دهی بود و حتی عدم ارسال سفارش فرد با این وجود همچنان هزينه از حقوق همکار در حال کم شدن است بدون دریافت محصول مورد نظر.
    شایسته ست تدبیری شود و چندین راه ارتباط با لیزینگ جهت ثبت و پیگیری برای همکاران باشد و یک نظارت همه جانبه تا با اطمینان خرید انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا