اخبار آموزش و پرورش

زمان تکمیل ظرفیت آزمون دبیری،هنرآموز و آموزگاری سال 1402

جزئیات تکمیل ظرفیت جدید آموزگار ابتدایی و دبیری و هنرآموز

با وجود انجام تکمیل ظرفیت آموزگار ابتدایی در بازه زمانی 18 تا 22 مهر ماه همچنان 1700 ظرفیت خالی ماند.

میان مطلب

علت اصلی ظرفیت های خالی عدم رسیدن داوطلبان به حد نصاب تعیین شده بود،موضعی که با انتقادهایی نیز همراه بود و داوطلبان خواستار پایین آمدن مجدد حد نصاب ها شدند.

طبق خبرهای دریافتی موافقت های اولیه برای تکمیل ظرفیت در رشته آموزگار ابتدایی اخذ شده است و در صورتی که این موضوع به تصویب برسد در روزهای آینده اطلاعیه مجدد برای شرکت در تکمیل ظرفیت انجام خواهد شد.

بروز رسانی فوری:

سایت سنجش برای تکمیل ظرفیت باز شده است-زمان تکمی ظرفیت از ۵ تا ۱۸ آبان ماه می باشد.

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دبیری و هنرآموزی مشخص شد

ورود به صفحه سوال و جواب تکمیل ظرفیت دبیری و هنرآموز

در صورت انجام تکمیل ظرفیت مجدد داوطلبان بار دیگر با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به انتخاب یک کد محل که به نمره مکتسبه آنها تطابق داشته باشد اقدام می نمایند.و پس از بررسی مجدد بالاترین نمرات برای آن کد محل انتخاب می گردد.

اما در مورد آزمون دبیری و هنرآموز که ابتدای آبان ماه نتایج آن منتشر شد ابتدا عنوان شد که این آزمون تکمیل ظرفیت ندارد،اما درخواست ادارات کل استانها باعث شده است تا وزارت این موضوع را نیز در دستور کار خود قرار دهد و به نظر می رسد مجوز مربوط به تکمیل ظرفیت را در روزهای آینده کسب و بصورت رسمی اطلاع رسانی نماید.

خبر تکمیلی و فوری:

وزیر آموزش و پرورش با جذب 7000 نفر در طرح تکمیل ظرفیت دبیری و هنرآموزی موافقت کرد.

برای ورود به صفحه تکمیل ظرفیت آزمون دبیری کلیک نمایید

به محض دریافت خبر سایت امور اداری جزئیات را منتشر خواهد کرد.

علاقمندان برای دسترسی سریع به این صفحه کافیست عبارت زیر را در صفحه گوشی خود جستجو نمایید” تکمیل ظرفیت آموزش و پرورش سایت امور اداری”

صحرایی،وزیر آموزش و پرورش در برنامه صف اول:

⏸مجوز تکمیل ظرفیت دبیری صادر شد.

سایت امور اداری

فرهنگیان عزیز برای اطلاع از جدیدترین اخبار موثق آموزش و پرورش،رتبه بندی و احکام فقط کافیست در کانال ایتا ما به آدرس زیر عضو شوید:

برای عضویت در کانال ایتا ما  اینجا کلیک کنید

بروز رسانی فوری:

سایت سنجش برای تکمیل ظرفیت باز شده است-زمان تکمی ظرفیت از ۵ تا ۱۸ آبان ماه می باشد.

کانال کارگزینی در ایتا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫16 دیدگاه ها

  1. بنده کارنامه سبز دبیری هست الان بخاطر یک سال و وچندماه کبر سن اجازه مصاحبه ندادن درحالی که چند سال سابقه پیش دبستانی دارم و قبلا آزمونی برای رشته ما برگزار نشده الان که آزمون برگزار شده ایراد کبر سن گرفتن گناه ما و بقیه چی هست . امیدوارم با درایت وزیر محترم در تکمیل ظرفیت مشکل حل شود .با تشکر

  2. با سلام و خسته نباشید من استخدامی شرکت کرده بودم و ازمون هم دادم ولی رد شدم حالا دیگه نمیدونم چون به نظر خودم خوب جواب دادم ….ولی همه جا تو سایت اعلام میکنن که کمبود نیرو و معلم یعنی هر سایتی رو باز میکنی همش درباره کمبود معلم اموزش و پرورش خب شما اگه کمبود دارین کسایی که ازمون میدن رو قبول کنین و بفرستین دوره ببینن یعنی یه لیسانس نمیتونه ابتدایی درس بده ؟؟؟؟چون واقعا وضعیت لیسانسه های بیکار بیداد میکنه تورا به خدا یه فکری بکنین ..
    ممنون و مچکرم

      1. اونی ک دکترا گرفته نخبه نبوده بعضی شرایط ادامه تحصیل نداشتن.چرا توی مقاطع مختلف با هم دعوا دارین اشکال از جای دیگس.لیسانسم زحمت کشیده

  3. باسلام وخسته نباشید خدمتتون خواهش میکنم برای دبیری تکمیل ظرفیت بگذارید بنده بانمره کتبی بالاقبول نشدم

  4. من فقط میتونم بگم خدایا خودت رحمی کن…از آزمونها و مصاحبه های مکرر خسته شدم،با وجود دارا بودن صلاحیت معلمی به علت ظرفیتهای کم مردود میشم…عهد کردم دیگه شرکت نکنم.

  5. با سلام من رتبه اول شهرم بودم تو آزمون دبیری با کلی سابقه ارزیابا نمره سلیقه ای دادند و حذف شدم خیلی بی عدالتی بود بهمن و اسفند دپباره میخواهید آزمون بزارید مجدد ما باید آزمون بدیم فارغ التحصیل جدید تا اون موقع نمیاد خب چه کاریه دوباره ما رو دور میدین

  6. خوب چرا این تکمیل ظرفیت مجدد نیامد من نمره کتبی خوبی داشتم با چهار بچه ابتدایی جز شهر خودم نمی‌تونستم جایی دیگر. را بزنم لطفاً برای من خانمی که بچه دار هستم و با چهارتا بچه تونستم نمره خوبی هم بگیرم و در تکمیل ظرفیت بخاطر تک ظرفیتی نتونستم قبول بشم فکر بکنید

    1. نمره خوب شما ۷۰ نمره ش برای بچه و تاهل پس نمره خوبی ندارین و بهتره شانس رو به نیروهای جوان بدین

    2. دیگه چه فکری کنن؟شما نصف نمره ات از متاهلی و بچه هاته.منفی هم میزدی با این نمرات متاهلی و فرزند استخدام شده بودی ک

    3. یعنی 40امتیاز مال اولاد و همسر بوده .تکمیل ظرفیت رو بدون این امتیاز حساب کردن.نمرات اولیه ارزش علمی نداشتن اومدن این امتیاز رو کم کردن

  7. ترو به خدای آسمان وزمین تمام بازنشستها بزارید کنار وبجاشون کارنامه سبزها بزارید با جوانها کنار بیایید ای مسوولان تا ریشه انقلاب محکمتر بشه چرا فقط چسبیدین به یه عده خاص

    1. سلام . لطفا مجدد تکمیل ظرفیت بزارین نمره بالای حد نصاب آزمون کتبی و مصاحبه رو گرفتیم ولی به حقمون نرسیدیم بعد ۸ ماه تلاش و استرس نتیجه ای نگرفتیم.
      مسئولین محترم خواهشمندیم به درخواست تکمیل ظرفیت کارنامه سبزها رسیدگی کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا